+ www.mellowstreet.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów
Zwroty i Reklamacje


ZWROTY I REKLAMACJE

REKLAMACJE

Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za niezgodność Produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 z późń. zm.).

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

4. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

5. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć dowód zakupu.

6. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane przez Sprzedającego.

7. Odpowiedzi na reklamację Sprzedawca udziela drogą elektroniczną na wskazany przez Kupującego adres poczty elektronicznej.


PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROTY


1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

2.Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia. Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie ( paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu, wzór dostępny na stronie sklepu.

3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Zwrot należy uzgodnić e-mailem. Towar nie spełnijący powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.

4. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.

5. W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od klienta.

6. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

7. Paczkę zwrotną należy przesłać na adres: ul. Sadowa 4E, 05-540 Ustanów     



Wszelkie uwagi, sugestie i pytania Użytkownicy mogą kierować na adres
: biuro.mellowstreet@gmail.com